.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشيه‌هاي ديدار مردم مازندران با مقام معظم رهبري

مردم مازندران روز ششم بهمن سال‌ جاري هم حماسه سال 60 آمل را با وفاداري به ولايت و آرمان‌هاي انقلاب جاودانه ساختند.

روز سه شنبه 4 هزار و 500 نفر از مردم مازندران به ديدار رهبري رفتند تا نشان دهند آنچه كه در 28 سال گذشته(سالروز حادثه ششم بهمن) براي پايداري ارزش‌هاي انقلاب انجام دادند ايستادگي دارند، امضا كنندگان تومار عاشق كساني هستند كه ارادتشان را به نظام و انقلاب با نواي وفاداري عباس نجواگر شدند.

مردمي آمده بودند از جوان، نوجوان، زن و مرد كه نشان دهند كه عشق به انقلاب و رهبري در همه مردم وجود دارد و اين‌هايي كه آمده بودند فقط عده‌ كمي از مشتاقان ديدار با رهبري بودند.

سال 60 عده‌اي از شورشيان كمونيست‌ها با قصد تصرف به آمل و ادامه تجاورزهاي خود به استان‌هاي شمالي وارد اين شهر شدند اما مرداني از تبار ميرزاكوچك‌خان جنگلي آنها را آنچنان در يك شب به عقب راندند و نشان دادند كه تلاش دوساله آنها براي ساختن پايگاه در سرزمين علويان فقط با نداي الله اكبر ناكام مي‌ماند و اسلحه‌هاي گرم آنها سينه‌هايي را نشانه گرفت كه عشق حسين را در سينه دارند.

حمله دشمنان انقلاب به سرزمين علويان به گفته رزمندگان اين حماسه سومين جنگي بود كه دشمن در كشور بعد از جنگ تحميلي و جنگ‌هاي داخلي در كردستان راه‌اندازي كرده بود، اما مردان هزار سنگر آمل كه به گفته مقام معظم رهبري مرداني كه سنگر عشق به ميهن و انقلاب را در دل‌هايشان ساخته بودند، شومي نقشه‌ دشمن را برايشان ترسيم كردند.

حال ماييم و بعد از 28 سال دلاوري و حماسه كه ساختند و آن را به ما سپردند، مي‌دانيم كه نفاق در بين امت اسلام از دوران پيامبر ريشه دوانيده بود اما ديروز ما همان مردان سال 60 بوديم، باورمان كنيد......

* بوي جماران برايم زنده شد
فاطمه زراعت‌گر فرزند شهيدي است كه در جمع كاروان شمال به ديدار رهبر آمده بود و مي‌گويد: 12 ساله بودم كه به ديدار امام خميني (ره) نائل شدم و الان به ديدار رهبر انقلاب آمده‌ام كه بوي جماران برايم زنده شد.
وي درمورد شوق ديدارش مي‌گويد: سال‌ها حس اميد و انتظار را داشتم و اين سفر همان سفري است كه براي من در ديدار با امام خميني (ره) رقم خورده بود.
زراعتگر اظهار داشت: دلم مي‌خواست كه همه مردم شمال كشور در اين سفر مي‌آمدند چون خيلي‌ها منتظر ديدار رهبر انقلاب از نزديك بودند.
وي حس ديدارش را اين گونه بيان مي‌كند: تشنه‌اي كه دنبال آب مي‌گردد.


* حس اميد و انتظار
يكي از دانشجويان دانشگاه آزاد ساري در مورد حادثه سال 60 آمل مي‌گويد: از اينكه آمل جزيي از مازندران است و اين حماسه را آفريد افتخار مي‌كنم.
مريم محمدي تصريح كرد: براي ديدار با رهبري حسي همانند اميد و انتظار در من زنده شده بود.
وي گفت: اين سفر را پيمان دوباره به ارزش‌هاي انقلاب مي‌دانم و سعي مي‌كنم حسم را از حضور به رهبر منتقل كنم.


* جذب قلوب
يكي از روحانيون در مورد ديدارش با رهبر انقلاب با اشاره به اينكه جذب وجهه نوراني رهبر انقلاب شدم، گفت: صحبت‌هاي ايشان در جذب قلوب بسيار موثر بود.
حجت‌الاسلام سيد ابوالقاسم ساجدي‌فر گفت: شناسايي حركات مرموز دشمن را در سخنان ايشان و طنين ‌صداي پدرگونه‌شان ضروري بود كه برايم محيا شد.
وي با اشاره به اينكه زماني كه قرار بود به ديدار رهبري بروم خيلي‌ها اعلام كردند، كاهش مي‌شد ما همراه شما مي‌آمديم، خاطرنشان كرد: به محض دريافت كارت 40 نفر برايم زنگ زدن كه ما هم همراه شما مي‌آييم.


* حسم برايم آشنا نبود
مرتضي نوربخش يكي از جوانان مازندراني نيز در اين باره گفت: چون براي نخستين بار به ديدار رهبر انقلاب رفته بود، حسم برايم آشنا نبود.
وي با اشاره به اينكه زماني كه تصاوير مردم در ديدار با رهبر انقلاب و تحول روحي آنها را مي‌ديدم اين حس برايم آشنا نبود، تصريح كرد: در بيت رهبري كاملا آن حس به مدت دست دارد و شور ديدار برايم همانگونه بود كه در گذشته از مردم ديده بودم.
نوربخش ديدارش را با رهبري براي خود قابل لمس خواند و گفت: ديدن يك رهبر معنوي حال انسان را عوض مي‌كند.
وي با اشاره به اينكه در حين بازديدهاي مردم براي ورود به بيت رهبري مردم عاشقانه‌تر و بدون هيچ اعتراضي آماده مي‌شدند، بيان داشت: همه تاييد مي‌كردند كه بايد بازديد شوند و ضرورت بازديد را در صحبت‌هايشان به همديگر تمكين مي‌كردند.


* راوي عشق فرزندانم هستم
مادر شهيدان قاسم و حسن عليزاده در مورد علاقه فرزندانشان به انقلاب اسلام با پاك كردن اشك‌هايش از گوشه روسري‌اش مي‌گويد: در دوران بعد از شهادت فرزندانم راوي عشق آنها به انقلاب، اسلام و رهبري شدم.
وي كه عكس دو فرزند شهيدش را در دست داشت، مي‌گويد: دوست داشتم با افتخار دو عكس فرزندم را تقديم رهبر كنم.
مادر شهيدان عليزاده يادآورشد: انقلاب هيچگاه در سرآشيبي قرار نمي‌گيرد و خون‌هاي فرزندان‌مان ناجي اين انقلاب است.

عين علي عيون ما بينا شد
وزنام علي لسان ما گويا شد
درياي علي نور خدا مي‌بينم
زان نور منور دل هر شيدا شد

اين ديدار مثل ديدارهاي گذشته مردم كشورمان با رهبر حاوي نكته‌ها و پيام‌هاي بود كه دلبستگي و عشق ايرانيان به ولايت را زنده‌تر مي‌كنم و ماييم كه بايد درس بگيرم.

مردم مازندران كه سال‌هاي سال در انتظار اين ديدار بودند، نخستين ديدار خود با ولي فقيه‌شان را در تهران به فال نيك گرفتند و خواستار تداوم اين ديدارها شدند.

گزارش: مهرانگيز عباسي خبرنگار فارس در مازندران


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ارین 8 بهمن 1388
میرزا کوچک خان از تبار استان گیلان است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.